Sanat Dünyamız 155 (Record no. 6774)

000 -LEADER
fixed length control field 02909nam a22001097a 4500
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 191018b ||||| |||| 00| 0 tur d
040 ## - CATALOGING SOURCE
Transcribing agency arter
090 ## - LOCALLY ASSIGNED LC-TYPE CALL NUMBER (OCLC); LOCAL CALL NUMBER (RLIN)
Classification number (OCLC) (R) ; Classification number, CALL (RLIN) (NR) Sanat Dünyamız 155
245 ## - TITLE STATEMENT
Title Sanat Dünyamız 155
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note 1980 Arjantin doğumlu sanatçı Adrián Villar Rojas’ı ve çalışmalarını İstanbul Bienali sergi koordinatörü Elif Kamışlı kaleme aldı.<br/><br/>Ali Artun ile Söyleşi: Sanatın Direnişinden Hayatın Hafızasına<br/>Türkiye sanat tarihinin pratikte ve teoride en entelektüel üreticilerinden biri olan Ali Artun, Nazlı Pektaş’ın hazırladığı bellek/emek dizisinin bu sayıdaki konuğu oldu. Sergiler, sanatçılarla, sanat kurumlarıyla çalışmalar, sanathayat dizisi ve e-skop online dergi söyleşinin konuları arasında yeraldı.<br/><br/>Büyük Bir Balkan Tiyatrosunda Karşılaşmak<br/>Roman Uranjek ve Radenko Milak’ın anıların rastlantısallığını irdeledikleri laboratuvarları, Ali Akay küratörlüğünde İstanbul’da Krank Sanat Galerisi’ne taşındı: 23 Eylül-19 Kasım 2016’da yer alan “Tarihsel Karşılaşmalar” sergisini MSGSÜ Sanat Tarihi Bölümü araştırma görevlisi Ali Kayaalp yazdı.<br/><br/>FragMENtaTION dizisi no 26: Peter Buggenhout<br/>Sanat Dünyamız’ın Necmi Sönmez küratörlüğünde süregelen fragMENtaTION dizisinin bu sayıdaki konuğu Peter Buggenhout oldu. Sönmez’in yazısında dediği gibi “‘The Everchanging Repetition’ projesinin son fotoğrafına daha da dikkatli baktığımızda, sağ tarafta Buggenhout’un parmak detayını, sol tarafta ise kırmızı, beyaz, yeşil renkleriyle çevrelenmiş olan bir boşluğu görüyoruz. Bu boşluk, sanatçının atölyesinde, belki de hazırlamakta olduğu diğer çalışmalara ait detayları gönderme yapıyor. Dolayısıyla bu çalışmayı şekillendiren de, sonlandıran da, sanatçının atölyesindeki diğer işleri oluyor.”<br/><br/>Türkiye Sanatında Yeni Bir Hareketlilik: İhsan Oturmak<br/>Kültigin Kağan Akbulut otuz yaş altı sanatçılar arasında en dikkat çekici isimlerden biri olan İhsan Oturmak ile bir araya geldi.<br/><br/>Köpeklerin İpek Yolu ya da “Köpeğin Halleri”<br/>Mustafa Sevinç Mehmet Siyah Kalem, Francis Bacon ve Orhan Peker’i sanat tarihindeki esin kaynakları olarak sayıyor. “Köpeğin Halleri” serisini Gültekin Emre değerlendirdi.<br/><br/>İsviçre’de Şarlo Müzesi<br/>Uğur Kökden Charlie Chaplin’in İsviçre’de Corsier-sur-Vevey’de açılan müzesi vesilesiyle ünlü sanatçı hakkında bir yazı kaleme aldı.<br/><br/>Onur Fırat Fen’in “Kof Serisi” Üzerine Bir Değerlendirme<br/>Lütfiye Bozdağ genç heykeltıraş Onur Fırat Fen’i ve “kof” serisini değerlendirdi.<br/><br/>Endüstriyel nesne, sanat nesnesine nasıl dönüşür?<br/>Orta Format e-dergisinin kurucu ve editörlerinden Şener Soysal endüstri nesnesini sanat nesnesine dönüştüren kriterleri araştirdi.<br/><br/>
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Continuing Resources
Holdings
Withdrawn status Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Not for loan Permanent Location Current Location Shelving location Date acquired Full call number Barcode Date last seen Price effective from Koha item type
          Arter Kütüphanesi Arter Kütüphanesi Arter Kütüphanesi 2019-12-12 Sanat Dünyamız 155 103415 2019-12-12 2019-12-12 Continuing Resources

This software was installed and implemented by Devinim Software Training Consulting using Koha.