000 -LEADER |
fixed length control field |
01360nam a22001097a 4500 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
191018b ||||| |||| 00| 0 tur d |
040 ## - CATALOGING SOURCE |
Transcribing agency |
arter |
090 ## - LOCALLY ASSIGNED LC-TYPE CALL NUMBER (OCLC); LOCAL CALL NUMBER (RLIN) |
Classification number (OCLC) (R) ; Classification number, CALL (RLIN) (NR) |
Sanat Dünyamız 119 |
245 ## - TITLE STATEMENT |
Title |
Sanat Dünyamız 119 |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Sanatın Işığında Ali Can Ertuğ – Mine Haydaroğlu<br/><br/><br/>Ali Can Ertuğ ve Sata Olan Tutkusu - Kerim Can Ertuğ<br/><br/><br/>İşini Aşkla Yapan, Nesnel Düşünce Yapısına Sahip Müzayedeci Ali Can Ertuğ - Melis Behlil<br/><br/><br/>Türk Sanatında Artık Hiçbir Şey Eskisi Gibi Değil - Taner Ceylan<br/><br/><br/>“Sanat Yatırımları Konferansı” - Ali Can Ertuğ<br/><br/><br/>Eyleyen Kadına Dair Bir Bakış / Belirti - Mary Cassatt’ın Dikiş Diken Genç Anne’si<br/>Catching a Glimpse of the Acting Woman - Young Mother Sewing by Mary Cassatt - Ali Can Ertuğ<br/><br/><br/>Ali Can Ertuğ: Kariyeri Mükemmellikti<br/>Ali Can Ertuğ: A Career in Excellence - Benjamin F. Doller<br/><br/><br/>Perilere Sıcak Karşılama Victoria Dönemi’nde Büyünün Kullanımları - Peter Schjeldahl<br/><br/><br/>Bruce Nauman’ın Koridor Enstalasyonu, Wilder Gallery, 1970 - Gözetleme ve Geri Çekilme, İktidar ve Bıkkınlık<br/>Bruce Nauman’s The Corridor Installation, Wilder Gallery, 1970 Surveillance and Withdrawal, Power and Frustration - Ali Can Ertuğ<br/><br/><br/>Bilgelik ve Güvensizlik Bill Viola’nın Çalışmaları Üzerine Bir Meditasyon - David A. Ross |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) |
Source of classification or shelving scheme |
|
Koha item type |
Continuing Resources |