Formatted contents note |
EDİTÖRDEN <br/><br/><br/>RÜZGÂR GÜLÜ<br/><br/>AYÇA SABUNCUOĞLU, FİLİZÖZDEM, NECMİ SÖNMEZ, AYŞEGÜL İZER, LEYLA ERSİN EKMEKÇİLER, NİLÜFER TÖNE, CANAN SUNER, ORÇUN TÜRKAY, PINAR ÇELİKEL, ALAIN BADIOU, ŞEYDA ÖZTÜRK, GÜLSENBAL, EMRE ZEYTİNOĞLU, METİN AND, E. EFE ÇAKMAK<br/><br/><br/>SÖYLEŞİ<br/><br/>ALİ AKAY - Georges Didi- Huberman: “Sanat Tarihi, Şu Tuhaf Disiplin!”<br/><br/>Georges Didi-Huberman: “L'histoire de l'art, étrange discipline”<br/><br/><br/>RESSAM<br/><br/>GUSTAW HERLİNG - Vermeer'in İncileri<br/><br/><br/>MÜZİK<br/><br/>EMRAH EFE ÇAKMAK - Pavel Novák: “Çabamın özü, müziksel biçimin zaman akışını belli bir düzene oturtmaktır.”<br/><br/>Pavel Novák: “The essence of my effort is the inclusion of the time course of musical form into a certain order.”<br/><br/><br/>SERGİ<br/><br/>ALİ AKAY - Sanatın Kullanım Değeri<br/><br/><br/>ÇERÇEVE:<br/>Sanat Tarihi Nasıl Yazılır?<br/><br/>ARNOLD HAUSER - Sanat Tarihi Felsefesi<br/><br/>ERWIN PANOFSKY - Bir İnsani Bilim Olarak Sanat Tarihi<br/><br/>ANDRÉ GRABAR - Abdülmelik'in Mozaikleri, Sikkeleri ve Mührü<br/><br/>JURGIS BALTRU?AITIS - Fantastik Arabeskler<br/><br/>ERICH AUERBACH - Ortaçağ'da Figüratif Betimleme<br/><br/>CLAUDE LÉVI-STRAUSS - Maskelerin Yolu'ndan<br/><br/>E. H. GOMBRICH - DIDIER ERIBON - Yorumun Sınırları<br/><br/>HENRI FOCILLION - Zaman İçinde Biçimler<br/><br/>CARLO GINZBURG - Egzotizmin Ötesinde: Picasso ve Warburg<br/><br/><br/>SANDIKTAN<br/><br/>ÖMER FARUKŞERİFOĞLU - Ressam Mehmet Ruhi Bey'in izinde...<br/><br/><br/>BKZ.<br/><br/>PINARÇELİKEL - Devrim Erbil'e 100 farklı bakış: 101.si de bizden |