Normal view MARC view ISBD view

Sanat Dünyamız 41

Contents:
DOSYA: Selçuklu‘dan Cumhuriyet‘e Mimari Geleneğin Ana Hatları Prof. Eyice: Hıristiyanlıkta Mimari Değişiklikler Anadolu‘dan Çıkmıştır Bir Belge: Ayasofya Müzesi'nde Yeni Araştırmalar‘a Önsöz Prof. Abdullah Kuran: Rönesans Döneminde, İstanbul ile Roma, Floransa ile Bursa Arasında Yakın Etkileşim Oldu. Turgut Cansever: İnsan Kendisine Emredilen Yerde Yaşamaya Mahkum Edildi 1900-1930: “Muasır" ve “Milli” Bir Mimarllk - Uğur TANYELİ Dişi Şehirler, Erkek Kentler - M. Ali KILIÇBAY Ressam Cem — Ümit BAYAZOĞLU Erol Akyavaş'ın Labirent Yazısı - Enis BATUR Ahmet Müderrisoğlu‘nun Heykelleri - Şen Bilim Hüznü - Enis BATUR Kemal Önsoy’un Resimlerinde Varoluş ve Antikite - Semih KAPLANOĞLU Akdeniz'de Osmanlı Gemileri - Metin: Argun SADİ, Belgeler: Hasan AYDIN
Tags from this library: No tags from this library for this title.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Home library Call number Status Date due Barcode
Continuing Resources Continuing Resources Arter Kütüphanesi
Arter Kütüphanesi
Arter Kütüphanesi
Sanat Dünyamız 41 (Browse shelf) Available 103579

DOSYA: Selçuklu‘dan Cumhuriyet‘e Mimari Geleneğin Ana Hatları

Prof. Eyice: Hıristiyanlıkta Mimari Değişiklikler Anadolu‘dan Çıkmıştır

Bir Belge: Ayasofya Müzesi'nde Yeni Araştırmalar‘a Önsöz

Prof. Abdullah Kuran: Rönesans Döneminde, İstanbul ile Roma,
Floransa ile Bursa Arasında Yakın Etkileşim Oldu.

Turgut Cansever: İnsan Kendisine Emredilen Yerde Yaşamaya Mahkum Edildi
1900-1930: “Muasır" ve “Milli” Bir Mimarllk - Uğur TANYELİ

Dişi Şehirler, Erkek Kentler - M. Ali KILIÇBAY

Ressam Cem — Ümit BAYAZOĞLU

Erol Akyavaş'ın Labirent Yazısı - Enis BATUR

Ahmet Müderrisoğlu‘nun Heykelleri - Şen Bilim Hüznü - Enis BATUR

Kemal Önsoy’un Resimlerinde Varoluş ve Antikite - Semih KAPLANOĞLU

Akdeniz'de Osmanlı Gemileri - Metin: Argun SADİ, Belgeler: Hasan AYDIN

Click on an image to view it in the image viewer

This software was installed and implemented by Devinim Software Training Consulting using Koha.